جواهرساز جوان گیلانی دیپلم افتخار مسابقه های ملی را کسب کرد

رشت _ ایرنا_ هانی پورجعفر رقابت کننده گیلانی در نوزدهمین دوره مسابقه های ملی مهارت در رشته جواهرسازی موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

رشت _ ایرنا_ هانی پورجعفر رقابت کننده گیلانی در نوزدهمین دوره مسابقه های ملی مهارت در رشته جواهرسازی موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، محمد حسینی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: نوزدهمین دوره مسابقه های ملی مهارت در رشته جواهرسازی با شرکت ٢١ نفر هفته گذشته  ۲۶ تا ٢٩ مهرماه به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی بیان داشت: در این رقابت ها ۹ زن و ۱۲ مرد از استان های، آذربایجان غربی، اصفهان،  البرز، تهران، سیستان و بلوچستان ، فارس، سمنان، قم، کرمان، گیلان، مرکزی، همدان، یزد، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل و کردستان با هم رقابت کردند که شرکت کننده گیلانی دیپلم افتخار را به دست آورد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان افزود: پیش از این آریا بشیری و علیرضا اعرابی٢ دانش آموز رشته مهارتی استان گیلان  در مسابقه ملی مهارت در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشته برنامه نویسی اندروید برگزیده کشوری شده بودند.

حسینی  یادآور شد: همچنین استان گیلان ماه گذشته در نوزدهمین دوره مسابقه های ملی مهارت در رشته آشپزی عنوان سوم را کسب کرده بود.

٢٠ مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و ۸۰۰ آموزشگاه آزاد با همکاری بخش خصوصی برای ارائه آموزش های مهارتی در گیلان فعالیت دارند.

  • تاریخ درج : ۱۴۰۰ سه شنبه ۴ آبان ساعت ۰۹:۱۳
  • تعداد بازدید: 418